Genmab — Juni 2016
-
i al den her post-asco virak, så glemmer vi jo næsten, at der kommer Pollux på EHA her i København over weekenden.
-
nemlig fredag 16:50
-
det er også min indgang sukkeralf - cancer er en hård nød at knække og der er brug for specialiserede og måske endda patientindividualiserede behandlinger, for at behandle effektivt
-
men det er også den komplexitet, der gør GEN til en rigtig god investering
-
hehe - drømme kan man jo altid. Det er bare lidt ærgerligt med m&a i en aktie, der dobler sig selv hvert år...
-
det vil den ikke blive ved med - der skal mere kul på klinikken! Men Jan sagde jo også, at hans 4-IND'er over de næste 4 år har vist sig at være konservativt sat...
-
ROI afkoder JDW's egne ord, så det kan vel koges ned til om du tror på JWD's ord eller ej? Tænk hvis NOVO eller et andet firma udmeldte det JDW gjorde hos GS, så var forventningerne steget eksplosivt. Grunden til det ikke sker med Genmab er at nyhederne er for mange på en gang og folk tror ikke rigtig på det. JDW's udtalelser var vilde, faktisk noget af det vildeste jeg har hørt.
-
Ja, JJ viser sig at være alt det i en partner, for dara som GSK ikke var for Ofa. Det er sgu dejligt med det massive investeringsprogram
-
Men ret beset, så står GEN vel foran lidt af en udfordring. Der er ikke så meget blodkræft tilbage at udvikle i - og videre udvikling skal vel næsten ske i solide tumorer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind