Genmab — Juni 2016
-
Jeg er enig OHW, men når storkapitalen går i gang, så har vi små aldrig en chance
-
vil det så være OK at Novo overtager Genmab?
-
hæld nu lige lidt vand på køleren. Det ser lidt overophedet ud.... Dara har aldrig bevist klinisk effekt udenfor MM, og det er særdeles svært for os at indregne noget her. Se bare på Biogen, hvor svært det kan være at skabe effekt i programmer, der ellers er massive forventninger til...
-
enig Sukkeralf
-
også mig
-
i al den her post-asco virak, så glemmer vi jo næsten, at der kommer Pollux på EHA her i København over weekenden.
-
nemlig fredag 16:50
-
det er også min indgang sukkeralf - cancer er en hård nød at knække og der er brug for specialiserede og måske endda patientindividualiserede behandlinger, for at behandle effektivt
-
men det er også den komplexitet, der gør GEN til en rigtig god investering
-
hehe - drømme kan man jo altid. Det er bare lidt ærgerligt med m&a i en aktie, der dobler sig selv hvert år...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind