Genmab — Maj 2016
-
Citi hat topsalgsestimat på over 1 milliard USD højere end Nordea og Sydbank. Jeg synes selv deres 7 milliarder USD virker meget lavt, når man ser hvor meget Revlimid sælger
-
-
Det er også det Florian har nævnet mange gange. Revlimid vil sælge for 10 mia. $ alene i MM. Og Daratumumab vil blive anvendt langt mere bredt end Revlimid dvs. ovenpå revlimid, ovenpå velcade, monoterapi, ovenpå Pomalyst, Kyprolis, Checkpoints etc. og måske endda smoldering og udenfor MM
-
Men vi er jo snart over alle analytikernes 1050-1150 kursmål så de skal til at opjusterew
-
Enig 89.
-
Det vil give ca. 10 mia. DKK til Genmab efter skat. Så ja du er ca. rigtig Sukker, men hvorfor skulle P/E 15 været det rigtige? Nok mest fordi Genmab vil være en one trick pony. Men kan de bygge en kæmpe stærk pipeline op omkring Dara royalty så de kan vise de har en fremtid efter Dara kan P/E sagtens være 20-30
-
Også om SC version kan give 5-7 års reel patentforlængelse
-
Men man skal huske at biologiske lægemidler ikke ligesom kemiske lægemidler dør 2-3 dage efter patentet er væk.. Biologiske lægemidler lever ofte videre i mange år efter patentudløb til 20-30-40 % reducerede priser
-
Tak kl69.
-
kl69 hvorfor skulle du tage gevinsten? Jeg er med fra kurs 47 i snit og jeg har ikke taget gevinsten endnu

-
68 her - og jeg tager heller ikke gevinsten.

-
KI69 - nu er jeg bestemt en af de mere forsigtige, så umiddelbart nej det tror jeg ikke endnu. Potentialet er der men jeg skal se solide data uden for MM, før jeg tror på dette. Alle forudsætninger for at eventyret fortsætter er til stede. Jeg er dog til stadighed lidt skuffet over deres egen pipeline so far, men det kan jo ændre sig i løbet af få år. Det kræver jo kun et ekstra solidt skud fra den tidlige pipeline, så står Genmab meget stærkt og de har økonomien og viden til at gøre det
-
Jeg græder stadig over de aktier jeg solgte i kurs 120kr for at købe en gammel clio..den skal nu sælges for mindst 350.000 kr

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind