Genmab — Maj 2016
-
Hvor er der lang tid til kl 9 idag -- og spændende at følge hele dagen især når usa kommer på
-
Florian svømmer over af glæde: http://play.borsen.dk/social/573d4aca725ed7540a0d4eb7
-
"Genmab bliver en af Danmarks største virksomheder".
-
Sydbank er også begejstret: http://play.borsen.dk/social/573d52e4725ed7540a0d4ee3
-
Maersk er ca. 190 mia. DKK værd. Danske Bank 175 mia. DKK
-
Det er nogle af de selskaber vi skal hente

-
Coloplast er 98 mia. DKK værd. Dem henter vi snart

-

-
Vi henter Carlsberg og Coloplast i år. Så henter vi Danske Bank og Maersk næste år. Og så mangler vi kun at indhente Novo som det mest værdifulde

-
Nyd lige Hovods kommentar fra i går. Håber at han kommer på Play senere: http://www.proinvestor.com/debat/74689
-
Novods
-
Citi hat topsalgsestimat på over 1 milliard USD højere end Nordea og Sydbank. Jeg synes selv deres 7 milliarder USD virker meget lavt, når man ser hvor meget Revlimid sælger
-
-
Det er også det Florian har nævnet mange gange. Revlimid vil sælge for 10 mia. $ alene i MM. Og Daratumumab vil blive anvendt langt mere bredt end Revlimid dvs. ovenpå revlimid, ovenpå velcade, monoterapi, ovenpå Pomalyst, Kyprolis, Checkpoints etc. og måske endda smoldering og udenfor MM
-
Men vi er jo snart over alle analytikernes 1050-1150 kursmål så de skal til at opjusterew
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind