Genmab — Maj 2016
-
http://uniqueconsult.dk/2244/ Job i Genmab
-
Vi har regnskab i næste uge.
-
Jeg kan ikke se at der er noget problem med den positive trend. Tværtimod har vi set sund basedannelse i den senere tid.
-
enig
-
Vi venter så på regnskab, Pollux, Asco og europæisk godkendelse.
-
ja det ligner en ønskeposition med dette stabile kursniveau, og så mange triggere på vej
-
Yep ser lækkert ud. Helge plejer at bundfiske, men jeg synes noget tyder på at et mere raffineret fluefiskeri er i gang, den bevæger sig stort set på stedet og ved små tilbageslag samles der markant op.......Tror Helge er et kønt syn i vaders og med piben i munden , men fluefiskeri er en anelse mere æstetisk i sin udtryksform vil jeg mene:-)
-
det er vel væsentlig bedre at være fully loaded end at være D.E.Shaws short position, det ligner en meget farlig sport!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
god dag