Genmab — Maj 2016
-
Jeg har fået flere spørgsmål på dansk. Dem kan Jan desværre ikke svare på.
-
"Given the unmet medical need in the patient populations for MM and the differentiated nature of daratumumab, we would see the risk as limited".
-
De næste 3-4 uger bliver meget beginvenhedsrige, med ASCO i starten af juni. Forinden har vi EMA godkendelse og måske Pollux data

-
Jeg glemte da dit spørgsmål JKY. Det må du undskylde.
-
Jeg kan stille det direkte til Jan i morgen tidlig, hvis du sender mig det på [email protected]
-
Nej..slet ikke du stillede det i chatten. Jeg glemte bare at gøre et notat om det.
-
Som tidligere bemærket i dag fik Winkel mellem linjerne på CC i går sagt, at det ikke er udelukket at et af fase 3 frontline-studierne vil komme med interrim-readout allerede i 2017. Det kan næsten kun dreje sig om Maia-studiet. Jeg tror ikke vi havde fået flere detaljer, selv om spørgsmålet var blevet stillet i
dag. -
God morgen.

-
Det er der Repsac.
-
Med hensyn til udenlandske er jeg ikke sikker. Ved dog at vi har mange besøgende hver dag dag fra mange lande. Især Holland og USA. Det kan selvfølgelig være danskere som bor i udlandet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind