Genmab — Maj 2016
-
Hvis man ser på Revlimid er det jo opnåeligt, da Darzalex er den nye Revlimid, der vil blive brugt i alle mulige kombier
-
Jeg synes da Castor leverede endnu et bevis for daras fortræffeligheder. Dog for vi først endelige data på ASCO.
-
OHW jeg er selv ikke så forhippet på at Genmab købes, men man på jo forholde sig til det, hvis det sker, og efter min mening skal der 2000 på bordet, og det er muligt! Som Jan siger Darzalex bliver rygraden.......
-
Der er jo andre fase3 kombi studier i gang, så de kommer en efter en de næste par år
-
Skyggen...Vi har spurgt ind til aktiesplit ved hver eneste Q&A. Vi gør det gerne igen.

-
Enig i at der efter ASCO bliver småt med selskabsnyheder dog mangler vi pollux - ellers er det kun tisotumumab som der kommer data fra i Q4, 16 - det er dog også meget interesant da det rummer et stort markedspotentialle - hvis der kommer take over på gen tror jeg det bliver i q3 eller Q4 - 16 ellers for de lov til at vokse sig store
-
De løbende salgstal vi være en positiv/negativ trigger som vi aktionærer vil have megen fokus på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind