Genmab — Maj 2016
-
Der er ingen grund til at blive pessimistisk

-
Jeg lyttede lige til nogle gamle indlæg af Florian på Børsen Play

-
...if in doubt...
-
det er vel også derfor, det er så skønt at være GEN ejer lige nu. DCF'en triller stille og roligt frem mod de seriøse cash flows, og risikoen fordamper som dug for solen
-
at kontrolarmen i Pollux klarer sig SÅ godt - og HR er SÅ lav fortæller jo alt om fremtiden og hvad vi behøver at vide ifht regulatorisk godkendelse og 1st line studierne
-
Når Beskos siger, at dara kun er nr 3 på listen, så er der noget han har misforstået SPEKTAKULÆRT
-
I øvrigt kom jeg til at tænke på, om der måske er nogen der kunne finde på at starte et klinisk forsøg med dara + t-celle terapi, nu der er påvist immunmodulerende effekter? Er det noget, der har været oppe at vende nogen steder?
-
Empliciti har forøvrigt nu nået USD 10m i månedligt
salg -
Emplicit
kan vel sågar anvendes i tidligere linier end Darzalex -
nu er det jo ikke hostesaft, vi sælger. Bivirkninger skal være af en helt anden kaliber end noget vi har set hidtil - og eftersom dara er fuldt humaniseret, så vil det være en ret seriøs overraskelse, hvis der kommer noget
-
Nå nu har jeg set det redigerede indslag også... jeg kan så forstå på "dummenik" at der sådan set ikke løbende kommer nogle NYheder fra genmab. det er bare genbrug ???
-
jeg har skrevet til Børsen - og spurgt om man kan stole ligeså lidt på alt det andet de briger. i så fald har jeg ikke længere brug for mit abonnement hos dem !
-
dingleberry - angående bivirkninger så findes CD38 stadig mange steder i kroppen, så helt at afskrive at der kan dukke alvorlige bivirkninger op er stadig for tidligt. Det er jo i bund og grund været den helt store bekymring ved dette target. At Dara indtil videre har været forskånet er godt, men vi begynder jo først i disse år at få indrapporteret bivirkningen fra en bred patientscare der er behandlet gennem længere tid.
-
OHW: NEJ - Det er ikke genbrug - bestemt ikke..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind