Genmab — Maj 2016
-
Ved det ikke. Får vi nok besked om den 22 juni, når de kommer næste gang
-
Genmab har en prognose for Darzalex-salg i 2016 på 400-450mio$. Salget i april lå på 36 mio$. Hvis vi antager at det ikke udvikler sig men ligger på 36mio hver måned resten af året, så rammer vi 425mio$. Det kunne tyde på, at det kommer som en overraskelse for dem selv at EU er kommet så hurtigt i gang. Tror derfor på en opjustering senest næste Q-regnskab.
-
Hvis maj også bliver 36m, men juni og juli springer til 50m pga af Europa og off-label. Så kommer det nok til august ved Q2 rengskab
-
Sidste gang kom opjustering dagen efter JNJ Q1 regnskab. JNJ har endnu ikke offentliggjort dato for Q2 regnskab
-
I gætter jo kun på at udrulningen allerede er i gang eller? Som jeg ser det kan det udløses ved en patient eller fordi udrulningen er i gang og priser fastsat, men den køber jeg ikke. Der er for mange kolde hænder i det offentlige der skal tjene penge på sådan en proces til at processen fremskyndes, jeg tror mere det skyldes enkeltstående tilfælde og det udløser så royalty her og nu. Udrulningen kommer til at tage tid. Man ser af og til at afdelinger kan købe til sat pris hvis der søges herom i
-
God morgen.

-
Nordea mener det første Darzalex salg er sket I Tyskland pga "the initial “free” drug pricing structure". Nordea forventer adskillige EU lanceringer i år, og et europæisk salg i år af Darzalex på USD 60m. Pricing er p.t. ikke kendt, og kan holdes hemmeligt de næste 5-6 uger
-
Novod skriver selv: There could be upside to this number as there will be 7 full months of sales in Europe for 2016
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind