Genmab — Maj 2016
-
Jeg forsøger at inspirere dig til at engagere i debat, men du vil åbenbart ikke. Jeg slipper dig her
-
En skam
-
Gen er slagnummeret i lørdagsbørsen. Løntoft fra Sydbank mener at der kommer kurstriggere og evt opjusteringer af dara....
-
Manden har jo ret, men 48k spørgsmålet er jo hele tiden hvor meget der er indregnet allerede. Kender vi ikke allerede de fleste triggere - og hvis bare en af dem misser... Ikke at jeg tror chancen er specielt stor
-
Artiklen fra Børsen. http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/140669/artikel.html
-
Husk spørgsmål til vores Q&A på onsdag.
-
-
Nej ikke noget nyt i det Sydbank skriver. Linket fra Solsen omkring GILD er virkeligt interessant. Det der glæder mig mest er afsnittet omkring t celle teknologien. Det er iflg GILDs opfattelse ikke en konkurrent til Darzalex vi behøver frygte. Vil GILD købe Genmab? Blogbuster skriver om det igen. Men det kan vel ligesågodt være et andet biotekselskab de har kik på. Det bliver ekstremt interesant af følge GILDs M/A aktiviteter de kommende måneder.
-
Hvis GILD virkelig er intereserede, så vil der jo opstå budkrig mellem dem og JNJ. Det er det bedste scenarie der kan opstå hvis GEN skal købes.
-
Vi har jo alle GEN pga de royalty indtægter dara vil bringe fremover. Samme motivation kan GILD have. Og så får de pipelinen ved siden af
-
I det hele taget kan man spørge sig selv, hvad skal JNJ, GILD, CELG med deres kæmpe kontantbeholdninger? De får intet afkast på kontanter. Som aktionær er det jo ikke interesant at en femtedel af balancen ikke giver afkast. Og biotek valueringer er faldet dramatisk de sidste 12 måneder. Så tidspunktet for M/A er optimalt nu
-
Tak bikube. Dejligt at se dara bliver testet i alle mulige kombinationer. Det bekræfter bare Jans synspunkter om at dara i fremtididen bliver rygraden i de fleste MM behandlingsformer

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind