Genmab — Maj 2016
-
Anoyme er stadig sulten efter frokost. Nordea har forspist sig.

-
Lad dem endelig slå mave resten af dagen.

-
Det må være oksekødet som fylder meget i maven med alle de bullcerifikater som de har slugt i dag.
-
1217...Stærkt comeback.
-
Jeg har et afkast på 89,59% på genmab og blev anbefalet at lave et stop loss på kurs 1125. Hvad siger du Helge eller andre til det?
-
Fra Nordea "Genmab rammes i dag af gevinsthjemtagning efter et utroligt stærkt kursridt og
nogle svagt skuffende Darzalex salgstal. Aktien kan på kort sigt tage sig en puster,
men den langsigtede investeringshistorie i Genmab er fortsat fuldt intakt." -
Suk ja, jeg glemte et 0! Jeg har både genmab i frie midler og pension. Man vil jo virkelig få en lussing af Skat, hvis man bliver nødt til at sælge alle aktier i genmab. Hvis der kommer en stor korrektion i forbindelse med Brexit, vil det så ikke være ærgeligt at miste en del afkast? Så kunne man jo sætte et stop loss på halvdelen af aktierne? Vil gerne overbevises om det modsatte:-)
-
Det tog mig 20 år før jeg her i 2016 blev fristet til at sælge ud af Novo. Jeg købte så flere Genmab, hvor jeg også er meget lang.

-
Svagt skuffende Darzalex salgstal skriver Nordea og mange siger det samme........hvorfor? De er jo netop vildt gode, da det viser patienterne overlever og mængden skal så alt andet lige reduceres indtil markedet udvides........det er en succes og burde udløse opkøb i stedet for salg, men lineære sammenhænge har det med at dominere, selv når komplekse sammenhænge gøres let forståelige.......det er jo normalt med et fald uden udvidelse af målgruppe.
-
Enig Mcjean.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind