Genmab — Maj 2016
-
Per. B. Hansen er meget begejstret: http://play.borsen.dk/social/5742cc55725ed7540a0d53ee
-
Kurs 2000 lyder fint, men jeg glemmer ikke JDW's ord om Europas største........Et biotekfirma uden sidestykke i EU. Det betyder en kurs over 18.000 og hvordan skal den mon komme inden for nær fremtid? Og hvordan hænger det sammen med hans udtalelse om mulig overtalelse til dobbelt kurs?
-
Efter de seneste dage har jeg her til aften trukket en flaske rød op "fra øverste hylde" og meddelt konen, at jeg leger med tanken om at gå på Borger.dk og og skifte efternavn til Van De Winkel.. er det for af det gode ?
-
Måske kunne jeg godt være deltager. Blev i sidste uge pålagt af børnehaven ikke at aflevere mit barn om morgenen med åben flaske Krug årgang 85.
-
Efter megen omtale af Zinfandel ,, har jeg også fået smag for sagerne .... Dejlig uge vi har haft ,,, men vi er også blevet snydt gennem lang tid med gode nyheder og ingen bevægelse så mon ikke der er turbo på raketten nu..... jeg holder mine
-
Torden og lynild. Jeg havde ikke lige forudset at vi kunne tage endnu en dag i dette tempo. Mine håndflader er brændte efter at holdt godt fast i turboerne de sidste tre handelsdage. Herligt og tak til alle de tålmodige, der har brugte ufatteligt mange timer til at berige mig i dette forum igennem de sidste mange mange år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
