Genmab — April 2016
-
haha - tak for indsatsen MUFC. Det er sjældent en ting de skilter alt for meget med - måske fordi den er så essentiel og tungtvejende i vurderingen...
-
Inderne ved hvad det handler om

-
MUFC: præcis det Du skriver 9:51 var også det som Michael Voss svarede på iet spørgsmål i Millionærklubben "hvad med konkurrenterne til Darzalex Michael Voss ? hvortil Voss svarede "der er ikke ingen konkurrence!" det var noget jeg må indrømme at jeg noterede ned i mine noter
-
-
Linket er til Medwatch om Citys dækning.
-
En ting at være opmærksom. Deres 2.071 bull target er ikke upside ud i fremtiden hvis tingene lykkes. Det er nutidsværdien af projekterne hvis de blev de-risked
-
De skriver dog også "We do not think of M&A as a likely outcome at this time"
-
Har du hele analysen 89?
-
nu spørger jeg nok lige lidt dumt.... men når i skriver M&A, taler I så om take over ?
-
takker
god (genmab) dag til alle
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind