Genmab — April 2016
-
Tusinde tak Vougeot. Det er jeg bare så glad for at høre.

-
Tak til alle jer som kom forbi. Dejligt at møde jer IRL.
Specielt til Fantomas..Jeg skal nok huske den øl jeg skylder. 
-
@Vougeot, mange tak for info
-
hvad er motivet bag Nordeas salg af aktier i sidste uge og i går??? Der er jo tale om voldsom volume
-
de er ude med en voldsom købsanbefaling, det er da kursmanipulation. ikke at det betyder noget, mine aktier er ikke til salg, men det undrer da mange
-
Det er vel retteligt kunder i Nordea som handler aktien.
-
i den mængde?? på to Børsdage. Kan da se i torsdag, at det også undrede dig Helge??
-
@mobbyduck. Nordea analytiker anbefalede at købe agressivt på både 600, 700 og 800. Han kan ikke forhindre en Nordea kunde at tage profit. Jeg tror ikke det er bankens egenbeholdning af aktier der handles. Udover dette har analytikeren ingen inflydelse på hvad der sker i egenbeholdning. Det er andre strateger der har ansvaret. Og de ligger mest i rentebærende produkter.
-
Enig MUFC.

-
Hvis Nordea strategerne havde fulgt analytikerens anbefalinger i Novo og Genmab lidt mere, så havde egenkapitalforrentningen nok været en del højere!
-
a pro pos i går - var der så tale om salgstallene for Q1? Sagde Rachel evt. noget om GEN vil komme med info ifm JJ's kvartalsrapportering på tirsdag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind