Genmab — April 2016
-
De 3000 var mere i en diskussion om hvilken risiko en udsteder af en call option med 3 års løbetid må indstille sig på
-
Jeg har ihverfald læst ROI analyse med stor intresse og en forklaring på det store dyk der kom for nogle måneder siden på GEN. Jeg var godt nok nervøs der, men solgte ikke og tror stadigvæk på casen... og derfor går jeg jeg og overvejer fremtiden i GEN og om jeg skal investere mere og gøre mig mere "sårbar" mht. spredning af risiko.
-
Spændende læsning selvom jeg ikke kender stategier -- men det giver da en lille ide om hvad der kan være sket ,,, jeg har længe ikke kunne forstå at vi skulle helt ned omkring 600 --de lignede afklapsning -- følger denne side tæt
-
Jeg ligger med 35% i GEN af totalporteføljen. 20% i FINGP og Vestas, samt 15% i Bavarian og 10% i Pandora. Alle er frie midler og adskillige millioner i alt.Jeg overvejer at øge andelen i GEN på bekostning af Pandora. Sikkert op til 40-45%. Er klar på risikoen. Har haft GEN i 2 år.
-
Ved ikke om den er lagt ind, jeg har først set den nu. http://www.albanydailystar.com/health/the-fda-has-granted-accelerated-approval-for-daratumumab-for-the-treatment-of-patients-with-heavily-pre-treated-multiple-myeloma-akron-daily-news-10730.html
-
det er fra sidste år
-
Har nogen noteret sig at der er forskel på den anbefalede godkendelse i Europa og godkendelsen i US? 4. linje i US. 3. Linje i EU. http://www.myelomabeacon.com/news/2016/04/01/myeloma-morning-darzalex-europe-approval-allogeneic-transplants/
-
solsen sagde, at det var fuld forventet
-
i chatten i fredags
-
EU er mere strikse med den slags ens FDA.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind