Genmab — April 2016
-
Du blev nu ikke moppet eller hånet. nohope glemte bare en smiley.

-
Ser jeg noget af den slags, så lukker jeg det ned med det samme.. Det har ikke været nødvendigt i Genmab-chatten i de to år jeg har været moderator.
-
Helge - hvordan laver man smileys. Jeg har aldrig kunnet finde dem?
(it er heller ikke min spidskompetence) -
du skriver bare "dit røvhul" og afslutter med et udråbstegn - så kommer

-
-

-

-
Hvis vi kigger på januar, hvor salget var på USD 26,22 mio. (ex off label) og vi antager, at der ikke var en lageropbygning af Darzalex, og at patienterne i januar måned ikke har fået Darzalex i mere end 2 måneder, så ville regnestykket se således ud, hvis vi tager udgangspunkt i en patientgruppe på 8000:
-
1121 patienter af 8000 patienter svarer ca. en markedsandel på 14% i januar, hvis mine antagelser holder. Hvis der er lageropbygning og patienter med mere end 2 måneder behandling af Darzalex i salgstallene fra januar, så vil markedsandelen være under 14 %.
-
Det danske marked ser træt ud - også med hensyn til medicin og biotek her i eftermiddag.
-
haha - det er sgu sjældent at se folk i panik omkring ath!
-
kurs 750 sker aldrig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind