Genmab — April 2016
-
Så skal de købe Morphosys nu.
-
-
Danske Bank kommentar: We do not beleive the ann. should have any material share price impact
-
MUFC. De har ikke lagt sag an, men gjort indsigelse imod, at patentmyndighederne har udstedt patent.
Men det er altså sket, før Morphosys sagsanlæg. -
Ok tak
-
Godmorgen...Jeg har kigget på Morphosys og de har 0 produkter på market og undre mig lidt over timingen da hvorfor først anlægge sagen nu og ikke da FDA godkendt Dara?....og firmaet er i "seng" med både GSK/Janssen osv....er dette endnu et forsøg på at holde kursen lav inden et opkøb?
-
Jeg tænker klart at short sælgerne har vist dette. Det virker logisk at de har holdt deres short positioner fordi de forudså denne patentkamp
-
det svarer til 4 %. Vil jeg ikke kalde panik
-
det er nu rimelig fair
-
Fra Nordea "Genmab (+0,2%) ventes at komme i fokus i dag, efter at det tyske biotekselskab
Morphosys (+1,3%) i aftes offentliggjorde, at det sagsøger Genmab for patentbrud
med Darzalex. Vi vurderer ikke, at der er noget at komme efter. Vi er af den overbevisning,
at den amerikanske partner, Janssen, har gjort et meget grundigt stykke
arbejde i forbindelse med undersøgelserne af patentrettighederne i forhold til Darzalex.
Skulle aktien falde i dag, ser vi det som en god opsamlingsmulighed. -
Short sælgerne vil jo prøve at udløse SL
-
Skulle
det tyske biotekselskab imod vores forventning gå hen at få modhold i patentretssagen,
vil det efter vores vurdering ikke have stor betydning for Genmab. Vi ser
mest af alt retssagen som støj. Vi ser således fortsat et godt kort– og langsigtet stigningspotentiale
i aktien, hvor næste kursdriver er foreløbige fase 3-data med Darzalex
i kombinationsbehandling med det mest benyttede knoglemarvskræftmiddel.
Vi forventer data inden for de kommende måneder." -
Short covering JKY. Nu har de fået det event de ventede på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind