Genmab — April 2016
-
jeg forstår godt usikre individers behov for at bruge TA til at afstive deres manglende tillid til egne evner - hvad jeg ikke forstår er, behovet for at belaste os andre med deres elendige perspektivløse lommefilosofier og uendeligt lavvandede intellektuelle dybde
-
Jeg har min "fiskestrategi" i Genmab. Køb på tilbagefald. Det har fungeret super gennem tiden.

-
Tør heller ikke at være ude af Genmab af de samme grunde som Helge + det at Nordea s Novod har anbefalet aggresivt køb i torsdags det synes jeg lyder som om at Novod frygter et opkøbstilbud når som helst kan komme og man ikke skal shoppe frem og tilbage.
-
I hvor høj grad tror i et opkøb af Genmab vil påvirke aktiekursen og har i nogle links til udtalelser om den påstand - Ville jeg være meget
taknemmelig for i hvert fald! -
Har selv fundet - Beklager

-
Se evt ROIs indlæg http://www.proinvestor.com/debat/74456
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind