Genmab — April 2016
-
det er noget svært at finde ud af, hvem der er ledende indenfor det her område. Men GEN har præsenteret et par IND'er - så helt skidt kan det jo ikke være...
-
...men det er dælme længe siden vi har hørt om nye deals, selv om Jan kontinuerligt fremhæver, at de arbejder på sagen
-
Skrev lige og hørte Rachel med EM1 - der rekrutteres patienter i Sydkorea, men det går langsomt. Og de har stadig ikke modtaget en milepæl for opstart i klinikken, så her er det nok også noget i stil med, at der skal være indrullet 5 patienter !!
-
tusind tak sukkeralf - fase 1 tager bare rockerlang tid at komme igang med. Der er ikke mange, der har lyst til at være nr. 1 efter aberne...
-
Jeg taler om Genmab i det sidste kvarter af udsendelsen. http://www.radio24syv.dk/programmer/millionaerklubben/13391423/millionaerklubben-28-04-2016/
-
det er rigtigt - men med terminale patienter løber man jo ind i problemet med at de netop er terminale. klinisk effekt kan være svær at påvise der...
-
jeg syntes, det er sjældent, vi hører om fase 1 programmer, der recrutterer som raketter
-
anyway - det tager tid, så det er sgu bare om at fylde på i IND-maskinen
-
Hvis vi er rigtig heldige så kunne Janssen måske komme med en tredie IND i år - det ville være rigtig flot og så Genmabs egen AXL-ADC, så ser det jo meget godt ud og dermed begynder der langsomt men sikkert at bliver kliniske resultater at se frem til hvert år
-
absolut - det er vel også snart 2 år siden vi fik IND på tf-adc. Det er vel næsten minimum af ventetid, inden vi for alvor får kliniske resultater fra programmet?
-
jeg syntes, det bliver sværere og sværere at være utilfreds med kursudviklingen. At vi ligger på ath-niveauet ifht den performance US biotek har haft YTD (næsten -20%) er sindssygt flot
-
at USDDKK er faldet 5% i samme periode forstærker kun billedet af outstanding performance fra GENs side
-
Så længe Dara performer så godt er kursudviklingen næsten lige meget, for så ved man at før eller siden skal den rette kurs nok indfinde sig - og tror ikke Janssen kan slippe afsted med et billigt opkøb. Dertil har Jan været for flink til at oplyse om potentialet.
-
absolut! Sukkeralf, har du styr på, hvilket organ i EMA, der står for den endelige markedsføringsgodkendelse? Jeg kan ikke lige finde den. Du postede på et tidspunkt et link til en ppt over godkendelsesprocessen...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind