Genmab — April 2016
-
Mobbydock - JNJ venturearm laver mange investeringer I forbindelse med partneraftaler. De har også investeret I Bavarian. De scaler derefter gradvist ned igen, fordi de skal lave nye investeringer I andre selskaber I forbindelse med nye partneraftaler
-
Det er jeg godt klar over, men det virker som om, de nok har undervurderet potentialet kraftigt, medmindre de har en anden agenda. De har altså klart den bedste viden med hensyn til salg af Darzalex etc
-
afdækningstransaktion betyder vel ikke tilbagekøbsret
-
forretningsmæssigt virker det helt tåbeligt på mig, og tidspunktet totalt uforståligt
-
de for jo også 80% af gevinsten på Darzalex
-
ja, men de står også for en masse forskning etc, det er ikke helt billigt!
-
undrer mig bare over timningen, det er det hele.
-
det kan også undre mig
-
I skal aldrig undervurdere, at det bare er mennesker af kød og blod som træffer store og små beslutninger om køb og salg af aktiebeholdninger.
-
det har du nok ret i
-
Jeg møder mange af disse mennesker højt på strå som er totalt skråsikre på at det er nu gevinsten skal tages. Indeni er de bare bange.
-
Det store kunst i al handel er at være en god "slutter". Nogen gør det for tideligt. Andre for sent.
-
Det er et klassisk dilemma som udspilles på aktiemarkederne hver eneste dag.
-
Husk på, at der er ganske få mennesker i de stor hedgefunde, banker m.m. som overhovedet kender de aktiver de handler med. Nordea er i relation til Genmab helt outstanding i den sammenhæng.
-
Så kan det undre deres kursmål ikke er væsentligt højere, de er blevet en smule konservative. Et kursmål på 1100 er ikke imponerende med den pipeline de har gang i + en stensikker blogbuster. Vidundermidlet prøves nu af i andre indikationer......alene det slår mange andre biotekfirmaers pipelines med flere længder som i øvrigt for mange af dem er fyldt med luft uden substans. Det undrer deres forskning ikke værdisættes væsentligt højere end omkring en 100kr seddel eller to.
-
Kursmål vil løbende blive opjusterede, som Per B Hansen fra Nordnet sagde på Børsen Play.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind