Genmab — April 2016
-
- Jeg tror ikke, at det kommer som den helt store overraskelse, at Genmab opjusterer og til et niveau, som de er komfortable med. Men jeg ser mulighed for en yderligere opjustering senere i år og venter en moderat positiv kursreaktion, når handelen går i gang, siger Søren Løntoft Hansen til Ritzau Finans.
Han peger på, at Johnson & Johnson tirsdag oplyste, at Darzalex havde stået for over 2 pct.point af Johnson & Johnsons vækst på det amerikanske marked. Det svarer til et salg i omegnen af 90-
-
100 mio. dollar alene i første kvartal, og dermed virker Genmabs forventning om et salg på sammenlagt 400-450 mio. dollar bestemt inden for rækkevidde.
Selv ser Søren Løntoft Hansen mulighed for et salg på omkring 550 mio. dollar i år. Heri er indregnet forventninger om en godkendelse i Europa, samt en relativt hurtig lancering i Tyskland.
-
Sydbank ligger lavt på Q1 (90-100)!
-
Så Sydbank
har de "kun" indregnet institutional sales? -
ja det er imponerende
-
ja bulder, det er 2% vækst vi snakker om, der skal 19.7 oven i hatten
-
Udover vi venter på Pollux studiet som snart kommer, så kan dara/pom/dex præsentationen i førende medicinsk journal også medføre off-label slag.
-
Så væskten herfra er salg i EU, og yderligere off label salg i dara/velcade/dex, dara/rev/dex og dara/pom/dex. Så 400-450 er meget lavt. Jeg tror Helge for ret med 500-600m
-
vi kommer til 470 mio, hvis der er nulvækst for resten af året
-
det er rigtigt, men eu godkendelse, giver i hvertfald ikke negativ vækst, det er stensikkert
-
det var til EBBE
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind