Genmab — April 2016
-
God morgen....Fin opjust fra Genmab.... Men tror I ikke at det var indregnet i går og at der alligevel ligger en lille skuffelse i at salgsfremgangen fra feb til marts er under 10% ? Tror på at aktien skal sætte sig lidt og at vi ikke bryder gennem kurs 1000
-
Mit gæt: vi testet ATH på 993 i denne uge. Man kan ikke være skuffet over denne opjustering, da den først var forventer efter Q2.
-
Jeg mener også helt klart at denne opjustering var ventet. Alle der har fulgt bare lidt med i hvordan det er gået med salget af Darzalex har kunne se at det tidligere salgsestimat var for konservativt. Derfor tror jeg heller ikke at det for alvor rykker på kursen. Det er jo bare Rachel og Jan der endelig er ved at komme på bølgelængde med os (selvom der stadig mangler et par hundrede millioner
) -
signalet ved at sende en opjustering ud allerede nu er jo soloklart. Forventede helt sikkert at de ville vente indtil 10 Maj hvor kvartalsregnskabet kommer. Nordeas salgsestimat er i mine øjne helt til grin, det inkluderer et salg i EU på 68 millioner dollars. JEG DONERER KVIT OG FRIT 100 GENMABAKTIER TIL EN PROINVESTOR SKOVTUR/JULEFROKOST, HVIS DET IKKE OVERSTIGER $600 MIO I 2016.
-
Dejligt med den opjustering, og den levner da afgjort plads omkring en mere senere på året. Synes dog at det vidner om en udfordring de har ved at være så meget senere med deres regnskab end JnJ, når deres regnskab afspejles så meget af deres resultater på nuværende tidspunkt.
-
Nordea Morgenkommentar: Genmab (+1,7%) opjusterer helårsforventningerne pga. det stærke salg af det lovende
knoglekræftmiddel Darzalex. Selskabet venter nu et salg på USD 400-450
mio. i år fra tidligere USD 250-300 mio. Vi venter et salg på USD 425 mio. og havde
således ventet en opjustering, men at den allerede kommer nu, er yderst positivt.
Vi forventer, at det stærke salg fortsætter, og det kan ikke udelukkes, at de opjusterede
forventninger stadig er for forsigtige. Det vil sige, at endnu e -
en opjustering er
mulig senere på året. Vi ser et godt stigningspotentiale i aktien, hvor næste vigtige
kursdriver er foreløbige fase 3-data med Darzalex i kombinationsbehandling med
det mest benyttede knoglemarvskræftmiddel Revlimid fra Celgene. Vi forventer
data inden længe. -
- Jeg tror ikke, at det kommer som den helt store overraskelse, at Genmab opjusterer og til et niveau, som de er komfortable med. Men jeg ser mulighed for en yderligere opjustering senere i år og venter en moderat positiv kursreaktion, når handelen går i gang, siger Søren Løntoft Hansen til Ritzau Finans.
Han peger på, at Johnson & Johnson tirsdag oplyste, at Darzalex havde stået for over 2 pct.point af Johnson & Johnsons vækst på det amerikanske marked. Det svarer til et salg i omegnen af 90-
-
100 mio. dollar alene i første kvartal, og dermed virker Genmabs forventning om et salg på sammenlagt 400-450 mio. dollar bestemt inden for rækkevidde.
Selv ser Søren Løntoft Hansen mulighed for et salg på omkring 550 mio. dollar i år. Heri er indregnet forventninger om en godkendelse i Europa, samt en relativt hurtig lancering i Tyskland.
-
Sydbank ligger lavt på Q1 (90-100)!
-
Så Sydbank
har de "kun" indregnet institutional sales?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind