Genmab — April 2016
-
Jeg vil foreslå ludo...
-
En ting er at være konservativ, noget andet er åbentlyst at tage fejl. Det sender to ret forskellige signaler
-
Nej - ikke lige nu. Det er derfor, gen er nødt til at gøre noget. De tidligere forventninger var åbenlyst forkerte
-
og reelt indeholder Q1 jo januar og februar med lavere tal. Ekstrapolerer man bare marts tallet ud de næste 9 måneder uden yderligere vækst og ikke indregner EU sag ettc. kommer de jo tæt på 500
-
så jeg mener klart 500 må være muligt med en 25-50 mio. i EU slag inkluderet
-
Jeg meldte 500-600 mio ud i Børsen og Millionærklubben i januar og februar baseret netop på godkendelsen i Europa. Blev lidt nervøs ved tallene da Jan i vores seneste Q&A sagde at udrulningen i Europa i ville blive lige så hurtig som USA.
-
Vi kan spørge ham igen ved næste Q&A d. 11. maj.
-
Helge . det største marked i Europa Tyskland vil komme mega hurtigt ved vi.
-
Men især UK og Frankrig har vist nogle lidt langsommelige processer for at opnå tilskud
-
Det sagde Jan også 89.
-
Spanien er vist også hurtig?
-
DARZALEX was approved in the U.S. in November 2015 and has achieved rapid uptake. DARZALEX contributed over 2% to the U.S. Pharmaceutical growth rate.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind