Genmab — April 2016
-
Helge - lyder lidt som en alternativ form for ADC, hvor man blander noget small molecule med noget radioaktivt materiale. Kunne forestille mig, at der bliver fokuseret voldsomt på toxicitet før man kigger på klinisk effekt. Lige som med tf-adc programmet
-
hey - nordea ser ud til at være færdige med udsalget. De nettokøbte også ca 3k i lukkeauktionen i dag.
-
sorry - jeg har aldrig været forud for min tid...
-
Ja det er same story !! Umiddelbart tror jeg bare patienter generelt har en større frygt for at få radioaktivt materiale ind i kroppen end et toxin. Spectrum har jo eksempelvis Zevalin, som aldrig rigtig har solgt alverden. Det er 1989 nok mere inde i !!
-
repsac, har du fyldt kælderen op, du kan få brug for forsyninger snart!
-
YUP JKY
-
haha
-
Jeg skal bruge penge til sådan en: https://www.youtube.com/watch?v=O-Uo7GotYo8
-
ikke hvis man har genmab aktier nok!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind