Genmab — April 2016
-
hvis jeg er helt ærlig, så var jeg super heldig i guldet og det udviklede sig til en stor position i genmab også, så fremtiden ser lys ud
-
det er jo en af fordelene med england, vi betaler væsentlig mindre i skat
-
men det fald, der var i genmab, er det mest ufortjente, jeg nogensinde har set, og ser man på, Hvad GS har udtalt på det seneste, kan jeg kun give Helge ret. Sådanne udtalelser kommer ikke ud af det blp, det er nøje planlagt
-
blå
-
ja, men faldet i genmab, var jo super voldsomt, specielt fra 750 og ned i 605, pga af alle de aktier, der pludselig var til salg. Jeg fatter slet ikke JNJ overhovedet, der må være en anden dagsorden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind