Genmab — April 2016
-
selvfølgelig - ema, ikke chmp. Mon de tager hele 67 dage, eller mon de mener noget med orphan/accelerated approval?
-
er det ikke 24.6 i jan og 33.1 i feb
-
checker lige
-
USD 20m, 30m og 38m. Det er tallene fra Symphony Health Solutions tillagt 10-15%,
-
Symphoni Health indeholder kun institutional sales, derfor skal der adderes de 10-15%
-
symphoni health var 23.6 i jan og 33.1 i feb
-
MUFC er der ikke nogen der mener, at der skal adderes omkring 20%
-
Hvis du adderer 15-20% til Sydbanks tal, så er du nok tæt på
-
jeg mener bare, at kunne huske at det vidst var Novod, der sagde på børsen play, at der skulle adderes cirka 20%, men vi er jo i småtingsafdelingen
-
men 40 mio $ i marts fra Symphoni health er vel, hvad vi håber på??
-
Ok mobbyduck, jeg synes han på et tidspunkt skrev 15-20%, men det skal vi ikke skændes om
-
er der ikke inkluderet et andet produkt også?? Sådan forstod jeg det
-
Ja så vi sammenligne tallet med sidste kvartal. Men det bliver alligevel gætværk
-
Under other oncology skal være 110+ (for 3 mdr)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind