Genmab — April 2016
-
Det kan være de offentiggører de endelige salgstal for hele Q1 eller kommer med andre positive bemærkninger om Dara
-
Citi analyse. Base case. Dara salg paa 3 milliarder i 2020 og 7 milliarder i 2025. 25% andel i first line, 30-40% i 2/3 line. Genmab interesting M/A target for big pharma due to royalty stream and antibody Technology (specielt duobody)
-
super flot info. Tak for det!
-
Dara roses meget. Feed back de faar er fantastisk. de siger lige ud "competitors cannot compete with Darzalex"
-
Bull case scenarie. M/A og de merner deres estimater er konservative. NHL skal gerne lykkes. Kaempe marked. Det nye samarbejde med Roche naevnes. Saa der er mange ting der skal falde paa plads der.
-
@dingleberry. Jeg kann ikke finde wacc. Men at laese 50 sider paa mobiltlf er en udfordring!
-
jeg kan se Börsen har det överst nu
-
-
samme som MUFC, han udtrykker bare det lidt bedre og klart. Tak for det MUFC
-
haha - tak for indsatsen MUFC. Det er sjældent en ting de skilter alt for meget med - måske fordi den er så essentiel og tungtvejende i vurderingen...
-
Inderne ved hvad det handler om

-
MUFC: præcis det Du skriver 9:51 var også det som Michael Voss svarede på iet spørgsmål i Millionærklubben "hvad med konkurrenterne til Darzalex Michael Voss ? hvortil Voss svarede "der er ikke ingen konkurrence!" det var noget jeg må indrømme at jeg noterede ned i mine noter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind