Genmab — April 2016
-
skifte til Bavarian?
-
Eller at "hapseriet" bliver sløset. Nu har volumen været meget høj siden godkendelse og der er rigeligt plads i AB's køb og salg til en køber på 50-100 mill. om dagen kan skjule sig og hapse stort til tider som set i nogle lukkeaktioner, men personligt synes jeg det er rart med lidt "kant" også selv om jeg synes den har underperformet i forhold til triggerstørrelse, men jeg forventer jo også køb så jeg vil blive forbavset hvis den bevæger sig opad i stor stil.
-
Tak Legolas, det må da give noget positiv effekt i dag
-
Hvis ikke vi stiger markant i dag, så er der seriøs manipulation i kulissen...
-
Citi's analyse er en 50 siders rapport. Bull case er over DKK 2000 per aktie
-
I modsætning til FF, så er jeg helt ok med upside risiko

-
Jeg er ude at rejse p.t. Jeg kan se den i naeste uge. Men jeg maa ikke kopiere link ind her. Jeg vil laese mandag/tirsdag og poste headlines ind her, medmindre en anden kann klare det inden
-
Ved du hvilken wacc, citi bruger?
-
Nej ikke endnu. Kommer tilbage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind