Genmab — April 2016
-
dagens mest omsatte - uden nyheder eller store interne handler. Det er i sandhed blevet nye tider for aktien
-
handlen er vist faldet til ro igen, så det var ikke ubehagelige nyheder, der skabte dykket
-
fik ikke rigtig svar i går - er der nogen der ved, om det er næste tirsdag (den 19.4), at vi (forhåbentlig) får Q1 salgstal?
-
Ja JNJ kommer med Q1 den 19.4. Vi diskuterede det i sidste uge, men Sukkeralf mener ikke JNJ offentliggør salgstal for nye produkter. Så vi bliver nok nød til at vente på data fra Symphony Health Solutions. Så vidt jeg husker kom de den 23. i sidste måned
-
så det godt - men selv om JJ ikke har tallet med i deres Q1 meddelelse, så kan GEN måske alligevel komme med det. JJ kommer til at ligge inde med kurspåvirkende info på GENs vegne, hvis de ikke offentliggør
-
Normalt vil virksomheder ikke være begejstrede for at bringe sig selv i den situation
-
ptjoeh - men JJ skal vel stadig fortælle GEN om, hvad deres royalty bliver
-
helt sikkert - dara salget kan stadig gemmes i afrundingen af decimalerne i JJ Q-regnskabet
-
Venclexta (konkurrent til Arzerra) har fået "accelerated aproval" fra FDA. Kan Genmabs svaghed i dag hænge sammen med det? (for mere info se medwatch.dk)
-
...det hjælper jo nok ikke...
-
Ja hvis vi skal vente på Arzerra i MS, så er det vel 3-4 år
-
Hej jeg er ny i chatten. Overvejer at købe op af Genmab, men er usikker om det vil være fornuftigt. Har allerede 13% af min portefølje investeret i Genmab??? Har et frimærke i Bavarian og kunne også overveje et andet frimærke i Zealand Pharma, men markedet ser meget sort ud, og måske skal vi endnu længere ned??
-
Hej Sommerfugl. Langt de fleste er super positive på Genmab på både den korte og lange bane, så forvent ikke noget negativt svar. Hvis du selv synes at markedet ser sort ud så afvent hvis du synes at alle de positive tanker og muligheder for Genmab ikke er priset ind i aktien så køb. Markedet er altid helt umuligt at forudsige på den korte bane, men hovedparten herinde tror på Genmab som en langsigtet vinder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind