Genmab — April 2016
-
US biotek har været seriøst udfordret de sidste tre handelsdage, hvor NBI er faldet ca 50 point ~1,5% hver dag. På et eller andet tidspunkt bliver elastikken ifht GEN jo strammet...
-
dagens mest omsatte - uden nyheder eller store interne handler. Det er i sandhed blevet nye tider for aktien
-
handlen er vist faldet til ro igen, så det var ikke ubehagelige nyheder, der skabte dykket
-
fik ikke rigtig svar i går - er der nogen der ved, om det er næste tirsdag (den 19.4), at vi (forhåbentlig) får Q1 salgstal?
-
Ja JNJ kommer med Q1 den 19.4. Vi diskuterede det i sidste uge, men Sukkeralf mener ikke JNJ offentliggør salgstal for nye produkter. Så vi bliver nok nød til at vente på data fra Symphony Health Solutions. Så vidt jeg husker kom de den 23. i sidste måned
-
så det godt - men selv om JJ ikke har tallet med i deres Q1 meddelelse, så kan GEN måske alligevel komme med det. JJ kommer til at ligge inde med kurspåvirkende info på GENs vegne, hvis de ikke offentliggør
-
Normalt vil virksomheder ikke være begejstrede for at bringe sig selv i den situation
-
ptjoeh - men JJ skal vel stadig fortælle GEN om, hvad deres royalty bliver
-
helt sikkert - dara salget kan stadig gemmes i afrundingen af decimalerne i JJ Q-regnskabet
-
Venclexta (konkurrent til Arzerra) har fået "accelerated aproval" fra FDA. Kan Genmabs svaghed i dag hænge sammen med det? (for mere info se medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind