Genmab — April 2016
-
God morgen. Skal vi satse på at AB skal have sig en 100.000 Genmab i dag (nettokøb) ?
-
Sæt kryds i kalenderen. http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=69
-
Protector Forsikring. Ny klar ATH ui 83
-
DAX & SP futten ligger pænt, så der er da en god chance
-
Med hensyn til receptudskrivninger, Jan sagde i sidste måned at vi så vækst fra uge til uge, og februar var 25% højere end januar. I denne måned har han blot sagt at tallene fortsat er stærke. Jeg vil tolke det derhen, at vi nok ikke har vækst fra februar til marts. Måske på samme niveau. Det vil måske skuffe markedet når data fra Symphony Health Solutions dukker op om ca 1 1/2 uge. Bare mine tanker. Hører gerne jeres vurderinger.
-
Han har sagt der stadig er vækst uge for uge. Men de ugentlige data er IMS og de månedlige Symphony Health, så tror godt der kan være forskelle. Sådan som jeg forstod det på ham var det at der stadig var vækst uge for uge, men ikke så meget så vi skal forvente 25 % vækst i marts igen overfor februar
-
Det lyder godt i89. Jeg havde ikke fået fat
i, at der stadig var vækst uge for uge. -
Jeg har lige lyttet til Jan på Børsen Play fra 31. marts. Og ja han siger at "we basicly see week by week growth" og "March numbers look great". Så som i89 så rigtigt siger, så tyder det på vækst i salget fra februar til marts.
-

-
Lidt underligt at der ikke handles flere Bull Genmab 3 N på Nordnet. Jeg troede den ville blive vildt populær.
-
Det er ikke nogen anbefaling fra min side. Holder mig til aktierne, men sønnen har købt et frimærke.
-
Der er en svært spread på instrumentet.
-
Altså hvis man er kort på den slags.
-
Hej alle sammen. Er der nogen der ved om der er optioner tilknyttet Genmab og hvor de evt. handles? Har pt 1210 stk CFD i Genmab som jeg gerne vil afdække risiko på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind