Genmab — April 2016
-
God morgen.

-
Det er jo et event dreven studie så det er svært at sige. Jo længere tid der går kan jo være tegn på at patienter lever længe dvs. positivt. Så længe det bare ikke er kontrolarmen der performer

-
Jeg har bare ikke fantasi til at forestille mig dårlie resultater når selv Elotuzumab kunne vise PFS forbedring uden større problemer
-
@Viborg76 Jeg ved ikke hvilke data jeg forventer når programmet ikke foreligger endnu så er det svært at spå om. Jeg nævnte et bud på 1500 som et realistisk bud med nuværende kurs i mente, det er over en 50% præmie, jeg vil nok ikke acceptere det, men det er et realistisk start bud. Jeg skrev også igår at opjustering kommer på baggrunden af de salgstal. Hvis det de guider med for nuværende, så må salget ikke stige mere fra nuværende niveau, hvilket jeg anser som
-
@HelgeLarsen : Du efterlyste en artikel fra Medwatch tidligere. Den skriver bare at Morphosys har igang sat et fase II med MOR208 + Revlimid, og at de første patienter er indrullet. Se evt. PM fra Morphosys: https://www.morphosys.com/media-investors/media-center/morphosys-initiates-phase-2-combination-trial-of-mor208-and
-
Tak Fama&French. Ja..Det var jo gammelt nyt.
-
Nogen der har adgang til denne artikel? http://www.shareholders.dk/signallisten/102209/rolig-marts-stilhed-foer-storm
-
Det er Jesper Lunds tekniske og fundamentale analyse af de danske C20-aktier. Genmab er egentlig ikke omtalt særligt omfattende, men Lund skriver at "Genmab er i klart køb" (rent teknisk) og at han forventer at "Genmab går i 2.000 kr. inden for to år.
"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind