Genmab — April 2016
-
Ham der har et sådant hoved. Han kan gå med spidshat.

-
Ilm..Solsen.

-
Den steg 7,46% i dag.
-
Ulempen ved Genmab bull er, at man ikke ved, hvornår man skal tage gevinsten. Det er lettere med aktien, der bare skal have frit løb

-
til info: AB valgte i dag at smide 5000 aktier netto i lukkeaktionen... god weedend
-
Købte "desværre" bull for sjov og spas, så der var ikke meget strategi i det køb. Det bider en i halen nu

-
Med data fra Pollux studiet på trapperne, så får mine x2 også lov at løbe videre.
-
Et ATH luk på mandag vil være en god start på ugen. Mon ikke det kunne skabe lidt sjov resten af ugen

-
Nogen som kan læse denne her: http://www.proinvestor.com/investornyt/356861/genmab-rival-rykker-i-fase-2
-
MOR208 kombineres med Revlimid indenfor DLBCL der er den mest almindelige form for NHL. Altså en konkurrent til dara i NHL og ikke MM
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind