Genmab — Marts 2016
-
Sukker. I forlængelse af dine tanker fra i går, så tænker jeg, at Jans udtalelser om muligt salg kan se som et signal til fjendtlige opkøbere i stil med: "Jeg har en stærkt interesseret og venlig køber på hånden, der både kan og vil betale mindst 100%, hvis det bliver nødvendigt." fjender' skal med andre ord byde mere end 100% fra starten, og det er egentlig det signal, der er det vigtige. Ikke at han vil eller regner med at sælge, men at han vil sige til andre, at de ikke har en chance.
-
Asset Managers har gennem det sidste års tid været undervægtet energi og overvægtet healthcare. Nu der de trenden viser tegn på vending begge steder. Hvis de ikke får deres porteføljer rettet, så er de hurtigt 5% efter benchmark, og så er det år ødelagt. Dvs ingen bonus og endnu værre - jobbet væk. Så derfor er de hunderæde for at afvige for meget fra benchmark når disse trendskifte sker
-
En god ven i et sådant job skildrede det for mig. Han er mega bullish på Genmab, men reducerede alligevel pga dette
-
Spot on MUFC..Jeg hører det samme fra mine kontakter.
-
Det tror jeg ikke. Modnet biotek og medica har en lang forhistorie som "Safe Habour". Råvarer er cykliske.
-
OHW - trendskiftet i råvareaktier skete pga prisen på det underligende aktiv gik kraftigt ned.
-
Hvis pharma kan holde prisniveauet for deres produkter, så ser du ikke samme korrektion.
-
Udover dette er der altid plads til special cases, hvor en virksomhed oplever en fantastik udvikling trods dårligt aktiemarked. Og vi mener jo sammen med andre at Genmab er en sådan virksomhed
-
Vi skal i sammenhængen med "produktprisen" ikke underkende betydningen af den amerikanske snak omkring behovet for lovgivning omkring medicinpriserne.
-
Asset Managers har excelark kørende døgnet rundt, hvor de måler hvordan det går deres portefølje i forhold til benchmark. Og hvis de ryger et par % under benchmark, så ændrer de porteføljen, og lægger sig nogenlunde som benchmark.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind