Genmab — Marts 2016
-
Et mindre dansk pengeinstittut nævner De Telegraf artiklen i deres Morgenbrev til kunder
-
De mener det er luftig snak fra De Telegraf. De har jo så misforstået situationen, i også med hvis det er luftig snak, så er det fra Jan og ikke De Telegraaf
-
Nogen der tidligere er støt på udtalelser fra Novartis omkring deres forventninger til Arzerra i CLL - synes stadig det er lidt interessant at de bliver ved at file, for indtil videre har det jo ikke kastet alverden af sig og der kommer jo flere gode små molekyler på markedet, men de må jo have en tiltro til at de kan sælge lidt.
-
Jeg minder stille om dette forums "Genmab-annalytikere" på et tidligt tidspunkt så potentialet i Dara og Genmab, hvorfor de positionerede sig efter potentialet. Jeg opfatter analysen af Jans udtalelser lidt på samme måde. Forummet er på forkant og markedet kommer op på niveau, når det er parat

-
Enig Legolas23.
-

-
Det journalisten fik fra Winkel er det samme som BB skriver, nemlig at JNJ er skide bange for ikke at vinde Genmab i sidste ende. De har brug for udviklingsplatformene samt slippe for at betale royalties i en lind strøm. De har pt $35 bn Cash overseas, som skal beskattes, hvis de tages hjem. Dem bruger de gerne en del af på Genmab.
-
ATP/Jan udtalte for et år eller to siden, at man ved et forsøg på opkøb ville kontakte andre firmaer og høre om de var interesserede. Det sammenholdt med hvad Jan nu lige har sagt - og hvad hollænderne (BB og andre) indimellem postulerer, så tror jeg måske der ligger en aftale mellem JNJ og Genmab, at hvis et fjendtlig forsøg på overtagelse forsøges af andre, så får JNJ Genmab til en pris omkring de 1500-1800 eller så.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind