Genmab — Marts 2016
-
Blogbuster sover! Han har endnu ikke opsnappet det
-
Ok.. har nu snakket med journalisten.. ville sikre mig at han ikke havde været journalistisk uredelig og fejlfortolket.. vi havde en lang snak og han var mindst lige så overrasket over måden Winkel havde udtalt sig..
-
Han forsikrede mig at der ikke var lagt ord i munden på Winkel og at citaterne var direkte og sandfærdige.. dette er derfor i mine øjne en helt ny retorik fra Winkel som sætter en dagsorden hvor opkøbs-scenariet bør indprises mere aggresivt i kursen
-
Både journalisten og jeg er dybt forundret over valget af forum.. journalisten bemærkede at han kun har citeret Winkel fra præsentationen som foregik foran cirka 20-30
-
personer..
-
Journalisten har altså ikke haft Winkel på to-mands hånd.. Han havde adspurgt om han kunne få et kort interview, men Winkel havde ikke været villig da der ikke var en kommunikationsrådgiver tilstede..
-
Journalisten fortalte mig at han anså Winkel for en person som skulle kontrolleres i forhold til ikke at tale over sig (min fortolkning) og derfor var han ikke overrasket over at Winkel ikke ville snakke bagefter præsentationen i plenum..
-
Konferencen var hos en lille og helt ubetydelig samt nystartet investeringsfond.. og derfor giver det under ingen omstændigheder mening at Winkel pludselig vælger at ligge en ny kommunikationslinje for dagen her...
-
Eller måske gør det... Nogle vil huske hvordan jeg anså Gilead affæren som bevidst strategisk positionering.. jeg tror måske vi her ser det samme..
-
Det er ikke tilfældigt at news-flowet omkring så betydningsfulde forhold bliver kommunikeret på en så afdæmpet måde..
-
Nu har jeg ikke set jeres google translate resultater af artiklen, men venner, disse citater er absolut intet mindre end ekstreme...
-
Journalisten var meget forundret over at Winkel snakkede om Pharmacyclics.. og det er jeg også..
-
Jeg ser et stort sammenfald i ordvalget fra Winkel og det præsenterede stof på Blogbuster.nl
-
Nu vil jeg ikke udtale mig så meget om blogbuster, blot understrege at i ville "tabe sokkerne (for nu at bruge et Winkel udtryk)" hvis i så nogle af de personer der er med i kredsen.. vi taler om folk der har lagt alle deres æg i en kurv omkring Genmab og som i princippet burde have modstridende interesser...
-
Derfor og af en række andre årsager er ordvalget omkring Pharmacyclics påfaldende..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind