Genmab — Marts 2016
-
Tak gutter..Jeg får forhåbentligt det hele med i Millionærklubben og Børsen Play her til formiddag.
-
Også spændende i forhold til ROI's artikel. Måned for måned der går stiger genmabs værdi jo med de salgstal
-
En køber skal jo slå til INDEN Dara er blevet blockbuster hvilket allerede sker i 2017
-
Det tror jeg Legolas. Data kommer i en pressemeddelelse så snart de er kendt
-
Når der er interim readout kan de ikke vente til ASCO. Det mest realistiske er at vi får topline data i en PR anytime og så det fulde datasæt til ASH
-
ABG Sundal sammenligner med Pomalyst, Kyprolis og Empliciti. Dara smadrer dem ale
-
Empliciti salget er kun oppe omkring 7,5 mio. $ på trods af langt bredere label
-
Skulle man supplere med køb af flere GM aktier idag? Skal man gøre det fra morgenstunden eller afvente lidt?
-
-
Nu ser vi den her meget klare vækst (26 pct., red.) måned til måned, og selv om væksten formentlig vil komme lidt ned, så vil vi lande noget over den prognose, som Genmab har til Darzalex-salget, siger Søren Løntoft Hansen og uddyber:
-
Jeg synes, at et salg på 600 mio. dollar virker inden for rækkevidde.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind