Genmab — Marts 2016
-
hvis vi sammenligner udviklingen i GEN med udviklingen i f.eks. NBI over de sidste 6 måneder, så er GEN kørt markant skævt af den generelle markedsudvikling. Det kan være det, som Shaw placerer deres bet på. Det er eneste fornuftige begrundelse, jeg lige kan se
-
Måske shorter Shaw bare en buket af biotek aktier. For at profitere på det negative sentiment i denne sector
-
det vil være hovedløs gerning, hvis GEN shorten er deres eneste position...
-
men det er nogle drenge med dybe lommer - https://www.deshaw.com/WhoWeAre.shtml
-
Håber de får røde ører når de skal genkøbe igen ,, da jeg syntes at shorting er urent trav .-- det er ofte uvidende private der sælger når de havler kursen ned... så jeg vil glæde mig lidt til de skal genkøbe i høj kurs
-
-
spændende. tak for den Helge. Kan du tilfældigvis se, hvilken type aktiver, GEN er på jagt efter? Aktiver, rettigheder eller, hele selskaber eller delaktiviteter?
-
besynderlig dag, i øvrigt. Hvad dælen skulle det der bump i morges til for?
-
Det står ikke i artiklen dingleberry
-
De vil bare holde en større ejerandel selv, ligesom Gilead, Celgene, Biogen m.fl. er blevet store på
-
ok - troede det handlede op nye op/tilkøb for GEN. Så det er noget i retning af en "re-iteration" af strategien om holde fast i aktiverne til meget sent
-
Lige nøjagtigt
-
mon ikke, vi kommer til at se nogle flere tilkøb i den kommende tid? Jan vil gerne have nye legetøj'er

-
Teknisk analyse paa Genmab http://penge.borsen.dk/artikel/1/321706/teknisk_analyse_positivt_biotek_men_pas_paa_en_aktie.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind