Genmab — Marts 2016
-
til at opdrive andre konferencedeltagere..
-
Er dog ikke overrasket over at han benægter og hæfter mig ved at der skulle være kommet et dementi efter omtalen i Børsen.. Jeg mener det er sent at han tager til eftermæle og jeg mener desuden at Børsens artikel var helt ude i hampen.. Rachel afslørede jo interne stridigheder samtidig med at hun iøvrigt blander forskellige ting sammen og iøvrigt ikke får svaret på spørgsmålet hun er blevet stillet...
-
Dette uden at journalisten jagter den åbenlyse mulighed for at skabe en god historie.. Anways.. jeg arbejder på at få en afklaring og vender tilbage.. Afslutningsvis vil jeg understrege at det er helt udelukket at Winkel kunne give et andet svar end det han gav under interviewet efter generalforsamlingen..
-
Jeg er helt enig i at artiklen er ude i hampen i forhold til den centrale problemstilling der blev diskuteret her. Jeg er blevet interviewet en gang og journalisten læste op hvad han ville skrive, da avisen udkom stod der noget helt andet, det er sgu ikke nemt at tro på journalister:-)
-
Jeg forestiller mig Jan har præsenteret i et mindre forum af private investorer. Stemningen og tonen har givet været mere fri end ved formelle præsentationer. Det er naturligt man i et sådan forum kan åbne lidt mere op og udtale sig uformelt. Han har helt givet ikke været bevidst om der har været en journalist blandt tilhørerne. Havde han det ville han nok udtale sig so
m han gør i dag. -
Enig Budweis.
-
og det er også præcis den redegørelse jeg har fået omkring rammerne der gjorde sig gældende under præsentationen..
-
JDV kommentar til opkøbsrygterne http://play.borsen.dk/share/56eab925725ed7540a0d0cb0
-
JVD fortæller at der er overraskelser på vej.. http://play.borsen.dk/share/56e9bc4d725ed7540a0d0c23
-
God morgen.

-
JvdW behøver ikke en kommunikationsrådgiver eller IR manager ved sin side for at vide helt præcist hvad han kan og bør sige, uanset om det er under bruseren, til et middagsselskab, til et lukket investormøde eller til generalforsamlingen. Det har han helt styr på.
-
Hvis han på et lukket møde med private investorer har hintet om/spekuleret i hvad et (fjendtligt) overtagelsesbud kunne tænkes at ligge på/skulle ligge på for at blive taget seriøst af bestyrelsen, så har han helt sikkert pakket det godt ind i elastik og forbehold,
-
Det er han heller ikke citeret for.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind