Genmab — Marts 2016
-
Jo lidt tyndt, da disse data jo er langt vigtigere end alt andet. Dog mulighed for at se mere fyldestgørende data fra Dara-Pom-Dex og Dara-Kyprolis-Dex kombierne. Ved ikke om de kunne finde på at komme med preliminære data uden for MM, for det er nok for tidligt - ASH er vist et bedre bud.
-
næh - så hellere nogle IND'er. TF-ADC ville jo have været lige i øjet. Mon der kan komme noget præliminært med på det program? Der var jo noget sidste år på n=7 eller 9 stykker, hvor de talte om klinisk effektivitet
-
hmm - asco bliver nok ikke den store GEN-begivenhed
-
Jan blev også spurgt på seneste CC om han kunne løfte lidt af sløret - og der sagde han at de ikke helt havde besluttet hvad de ville sende afsted - og når man kender Jan, så lyder det på mig som om ASCO ikkke bliver det store (med mindre Pollux/Castor dukker op).
-
Ja, det er udfordringen ved at have en meget beskeden klinik kørende (ud over dara selvfølgelig)
-
http://finance.yahoo.com/q/cp?s=^NBI Røde farver
-
Det er sgu et stygt link.
-
På den baggrund klarer Genmab sig nu flot.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind