Genmab — Februar 2016
-
volumen på IBB-premarket er ikke så høj, så vi skal nok observere det over lidt tid, før vi kan bedømme precisionen på premarket indikatoren
-
Bulder - Tack för beskrivningen.
-
med lidt galgenhumor kan det udlægges som om udlandet nu får endnu en grund til at sælge ud...
-
men det er sgu da en forrygende performance. I det store billede er der nogle imponerende milestones rent markedsmæssig for GEN over det sidste års tid
-
ja, det giver ikke megen mening. Men gennem hele faldet har det i det store hele været udlandet, der har solgt ud
-
Hvor mange år tror I der går før vi aner de 1000 igen ? Må sige faldet og de gentagne dårlige takter mht. at falde hårdere på røde dage og stige mindre på grønne har taget toppen af positive ting at sige om gen iøjeblikket - jeg mindes desværre Lisa dagene, så det er igen rent nightmare at åbne for sit Gen depot. Den henter ganske enkelt ikke det den skal når "muligheden" er der, det må da være et kæmpe faresignal - eller ?
-
det er lidt svært at sige noget fornuftigt omkring den langsigtede udvikling, når hele fundamentet under valuations står og ryster. Det vi dog kan sige med sikkerhed er, at det intet har at gøre med situationen omkring Lisa at gøre
-
speaking of - GSK er idømt bøde på gbp 37 for shady business practices i England. Tænk at være så dårlig en virksomhed, at man skider over alt i sin egen rede!!!
-
37m selvfølgelig. GSK havde åbenbart betalt konkurrenter for ikke at udvikle similære antidepressiver
-
godt vi ikke er i seng med de banditter længere
-
Det sidste, jeg har fra mørkets svovlstinkende fyrste er et target på 1.000 fra 9 dec 2015 - så de kan godt tillade sig at være positive allerede
-
Finns det någon statistik på utländsk ägo av Genmab-aktier i t.ex. Finland/Sverige/Norge? Tänker mest på enkla människor som jag. Vore intressant att jämföra då jag försöker jämföra finska biotekniska bolag och deras utveckling mot/med danska biotekniska bolag. Ursäkta alla frågor
PS. Fy skäms på GSK, stygga gossar det där! -
En fråga åt alla, hur trovärdig är den där Danske Banks aktieanalytiker som förespråkade att investmentarmen i J&J sålde, inte researcharmen? Har ingen tidigare erfarenhet av Danske Banks aktieanalytiker, Thomas Bowers.
-
Det er et stykke tid siden, jeg har set en opgørelse over aktionærfordelingen i GEN - den eneste aktionær over 5% er nu Fidelity
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Og når det sker, så har vi sikkert også glemt at de er de onde, og taler højt om hvor vigtigt det er at de endelig er med på vognen 