Genmab — Februar 2016
-
godmorgen - Tak til MadsSkjern! Hvem skulle have troet, at "MS" dagen rent faktisk ville oprinde? GSK er fandenpryglemig for viderekomne
-
spændenden om vi kan holde skansen i denne uge. Jeg tør næsten ikke tro på et rebound efter sidste uges syngende ørenfigen... Japan ser dog ud til at levere en stabil performance her over natten
-
hmm - freden varede ikke længe. Fornuften må da komme tilbage
-
det ser i den grad sådan ud
-
lige købt 500 i 735 og 500 mere i 730
-
så håber da den vender snart
-
Bilder mig ikke ind jeg rammer bunden. Men det er et godt langsigtet køb i dette niveau syntes jeg
-
Zealand er snart dykket 50 % fra toppen !
-
100 nu var den ikke helt oppe omkring 180
-
spændende, hvad US finder på i dag. Jeg kan næsten ikke huske en periode, hvor vi er styrtet så direkte ned uden rebounds undervejs - dead cat bounce or otherwise
-
Salget i dag er jo nærmest ren nordnet
-
hmm - det her er vist gået over til at være rendyrket panik
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind