Genmab — Februar 2016
-
Det ligner en foreløbig stabilisering omkring salgsprisen i bookbuildingen
-
af og til kan man komme lidt i tvivl Repsac....
-
Gode tanker MUFC.
-
bortset fra den hurtige tur ned i 720'erne, så har kursen været forbavsende stabil indtil videre
-
Jo billigere Genmab bliver des større chance for M&A - og pt ser jeg kun Gilead som et bud, men som flere skriver er det ikke særlig sandsynligt. Vi må væbne os med tålmodighed og nok sande at Genmab forbliver selvstændig i hvert fald indtil der igen ligger en tung lægemiddelkandidat i pipelinen.
-
Vi skal jo huske på at der er villige købere til den store mængde aktier på nuværende niveau. Det lægger en god bund.
-
bud på slutkurs i dag? kan vi komme væk fra de 752?
-
Kan vi ikke konkludere, at de nuværende partneraftaler simpelthen står i vejen for en M&A?
-
hvis ikke der var en aftale på dara - eller GEN havde rettighederne udenfor US, så kunne vi se m&a
-
Jeps.
-
Er ny herinde, men har et spørgsmål. Nu ser vi at JJ sælger ud af en stor andel aktier, nogle mener det skyldes at JJ vil reducere deres risiko i deres portofølje, efter GEN er steget meget. Men kan det være pga. dårligt salg af Darzalex? Billede har i min optik været mudret ift. hvor godt Darzalex sælger? Derfor spørger jeg nu dumt og jeres bud er lige så godt som mit, men skyldes faldet nu en en "damagecontrol" fra JJ side fordi vi snart får nogle salgstal der vil få GEN til at falde mere?
-
Det er stadig alt-alt-alt for tidligt at konkludere noget som helst om salget af dara.
-
alt-alt-alt-alt for tidligt
-
Enig med gutten her: http://play.borsen.dk/social/56b3a33a725ed7540a0cd81b
-
Også omkring TDC.

-
stikker i møde nu - kan i ikke lige støtteopkøbe frem til frokost. så napper jeg eftermiddagen

-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind