Genmab — Januar 2016
-
forhåbentlig kommer der en solid en af slagsen senere i dag. Compassionate programmet blev jo konverteret til betalende patienter ifm godkendelsen - så vi starter jo ikke fra 0 patienter...
-
Så er alt jo som det skal være.

-
Jep - jeg ringede engang til Phizer og fortalt at jeg havde nogen spørgsmål vedrørende deres samarbejde med genmab. Receptionisten slog noget op på computeren og sagde hun ville stille mig om - 1 min efter sagde hun så at personen ikke kunne udtale sig om det desværre

-
Sådan kan man jo lave research og finde ud af hvor genmab har partnerskaber rundt omkring....
-

-
Snart i plus under meget behersket omsætning.
-
Noget andet er. Vi ved reelt ikke om der kommer salgstal i dag, bare lige for at få forventningsglæden ned
-
J&J er jo ikke forpligtet til at fortælle om salget. Hvis de af forskellige årsager vil hemmeligholde kan de bare gøre det under henvisning til at salget er irellevant for det samlede J&J
-
Jeg håber dog at de vil fremhæve et stærk ramp up etc.
-
Ja men først når genmabs regnskab kommer så
-
Genmab vil kun nævne royalty i dag hvis J&J gør det. Hvis J&J ikke nævner noget er der ikke kursfølsom information i markedet og så kan genmab jo godt vente til deres eget regnskab aflægges
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind