Genmab — December 2015
-
Godmorgen til en meget spændende dag -:)
-
Ja det bliver interessant. Og tak for en god weekend. Når jeg tænker på, at et eventuelt salg af Genmab, sandsynligvis vil bringe denne chat til påhør, får jeg en klump i halsen. Det er fantastisk, hvor mange der byder ind og hvor højt niveauet er. Tak.
-
God morgen.

-
Rolig Repsac. Vi skal jo så anbringe pengene i anden god biotek og chatte om det.

-
Det håber jeg meget Helge. Måske dette vil være et bud http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/128394/artikel.html
-
Der er flere Repsac, men Cytovac ser spændende ud.
-
Nordea's Novod fra ASH. Meget imponerende response rate i combo DaraRevDex, og stor begejstring for immuno-oncology. Nordea forbliver købere i Genmab, ser stor yderligere opside til vor målkurs fra hurtigere penetration af Darzalex, længere brug, samt Ofa i MS. darzalex i kombi med checkpoint inhibitors som PD-L vil kunne give imponerende resultater
-
Tak MUFC.
-
Data bedre end for DaraRevDex end EloRevDex. PFS på 72% mod 55% efter 18 mdr.
-
"Yderligere stor opside".

-
Glæder mig til at der kommer tal på.
-
Kommer nok først efter Genmabs præsentation imorgen.
-
Ikke rigtig noget i medierne?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind