Genmab — December 2015
-
Det betyder stadig noget at komme først på markedet, så hvis ikke Daratumumab viser markant bedre resultater i fase III, så kan det tage tid at vinde markedsandele. Vi kender elotuzumab data og viste godkendelsen ville komme, så som sådan intet overraskende i noget af det.
-
Aktieverdenens svar på Dolph: "Faldt du GEN? NEJ! Jeg var hurtigt oppe!!!"
-

-
Synes billedet i top 5 begge veje maler et grimt billede af en top eller at citronen er løbet tør for saft. Første gang jeg ser top5-købere uden nogen af de største "spillere" på markedet(måske undtagen nordnet), de findes alle på salgssiden, hvilket plejer at vidne om grænsen er nået. Normalt vil de store spillere købe sig op i aktien, sætte nye kursmål og sælge ud. Her ser vi et andet mønster, men måske jeg tager fejl. Tror toppen er nået og der skal noget guf på før videre opgang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind