Genmab — December 2015
-
Takker for jeres sympati
-
Øv..Nej. Prøv igen på [email protected]
-
Også god jul til dig og alle de andre deltagere her i chatten.

-
God jul til alle inde på genmab chatten ,, jeg har fulgt den ivrigt gennem år og har ikke kunnet skrive der inde men vil gerne takke de skribenter der findes der for saglig og god info ... genmab har givet mig en ønskebil i år og mere til ... så jeg holder den .... og godt nytår når vi når dertil
-
God morgen.

-
God morgen. Det var dejligt med et par jule milestones og 2016 ser ud til at være fyldt med triggere. Opkøbs rygter bliver også vildere i 2016. Personligt kan jeg ikke se opkøb foreløbigt. Ingen late stage kandidater, læs her: http://www.fiercebiotech.com/story/ma-buckle-your-seat-belts-another-big-round-deals/2015-12-24
-
Tak Bongo.
-
Nyt kræftmiddel sikrede Genmab topplacering i C20
Det danske biotekselskab Genmab har med afstand været det bedste investorbekendtskab i det danske C20 Cap-indeks i år båret frem på en bølge af succes relateret til selskabets kræftmiddel Darzalex.
(medwatch.dk)
-
Jeg synes de næste store pejlemærke bliver vel status på de kliniske forsøg de netop nu har i pipeline. Dette bliver interessant af flere grunde. Jeg tænker lidt af resultaterne af dette er noget De Winkel ikke har lagt grundforskningen i, som med Darzalex og Azerra. Hvorledes er hans evner som topchef, med en større distance til forskningen, da han af naturlige årsager ikke kan være så tæt på mere.
-
de store pejelmærker for genmab i 2016 er stadigvæk dara/ salget/ og forhåbentlig labeludvidelse, sidste nævnte vil kunne flytte kursen pænt og ændre prissætningen på genmab. større kurstrigger fra pibe-linen tror jeg ikke vi skal forvente i 2016, og forhåbentlig får vi også label udvidelse af azerra i januar, men dette er ikke en større kurs trigger.
-
Kurs 2000 er meget optimistisk, hvis du tænker 2016. Genmab er højt prissat på forventning af høje stigende omsætningstal af dara, som vi forhåbentligt får et bedre indblik i den 26 januar. når j&j aflægger regnskab. Personligt tror jeg ikke på opkøb af genmab.
-
Jeg synes heller ikke kurs 2000 virker så realistisk, især fordi de jo ikke har den store indtjening endnu men som Dara gerne skulle give dem. kurs 2000 svarer jo også til en markedsværdi godt over 200 mia. Ja, men hvordan tænker du at J&J skal løfte sløret for det? På det tidspunkt har Dara jo kun være godkendt i en måned af deres regnskabsår.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Har du modtaget min mail? vedr. Q&A med M. No