Genmab — December 2015
-
-
Håber den funker. Han opjusterer i princippet sine 2000
-
Hvis jeg husker rigtigt, så har danske eksempelvis godkendelse af anden linie i 2018 - og hvis interimanalysen bringer gode data, så ser vi muligvis en godkendelse i 2017. Det betyder helt sikkert noget, men det er jo ikke således at analytikernes estimater dermed er helt hen i vejret !!
-
Min største bøf med analytikernes estimater, er at jeg anser dem for ekstremt konservative i forhold til uptake. Det er forståeligt nok, da det kan være enormt svært at forudsige mængden af f.eks. off-label salg, penetrering af markedet og om der godkendes som følge af interimanalyser. Derfor sættes der ekstremt konservative estimater op i bankernes analyser (better safe than sorry).
-
Er også skuffet over eksisterende estimater. Jeg tror dog At JNJ vil overraske voldsomt om meget kort tid og søge om udvidet label og hvorfor ikke, de har et paradigmeskifte stof der sprænger alt hvad tidligere er set, det bliver et voldsomt forår for Genmab måske?
-
Dejligt at læse jeres updates/tanker og enig i alle dagens meldinger. Også enig med Florian - 2.000 kommer før (analytikerne og mange) regner med. Er også enig i at der udvises stor forsigtighed fra deres side - men det er også gået hurtigt. Selv om DK performer som bare pokker - er mange nok bange for spå der flotte scenarie - vi er jo ikke vant til internationale raketter

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
collaboration with Janssen