Genmab — December 2015
-
sjovt lille dip ned syd for 920. Jeg tror, at der er nogen, der leger med os. I dag er det dog ikke SEB
-
what goes around, comes around - Martin Shkreli arresteret - http://www.theguardian.com/us-news/2015/dec/17/martin-shkreli-arrested-by-fbi-over-hedge-fund-investigation
-
kun de patienter, der er i den godkendte indikation.
-
altså rrmm monoterapi
-
mon ikke off-label bliver i kombo behandlinger? Der er vel ingen, der vil anbefale mono-behandling i 1. og 2. linie eller maintenance behandlinger endnu?
-
jeg tænker, at den seriøse off-label brug kommer,når castor & pollux bliver godkendt
-
undskyld - når=hvis
-
Jeg kan se at P&P`s journalist med speciale i aktier og investering rubricerer Genmab blandt de "kolde" aktier i 2016. Argument: præsidentvalg i USA og Hillary. Har du slet ikke overvejet at se på potentialet i pipelinen, salg af Darzalex, Arzerra og risikoen for et take over Sten Thorup Kristensen?
-
Hej Helge... kan man forestille sig,at du afholdte et Q&A med Michael Novod.. bla. omkring til Genmab,Novo mv. Hvordan han ser pipelinen rundt omkring indenfor biotek. Eller tak for en super side med mange information fra kompetente folk. Glædelig jul herfra.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind