Genmab — December 2015
-
hvis SEB fortsætter på den her måde, så risikerer vi at ryge ind i §29 territorium
-
men så mange storaktionærer er der jo heller ikke i GEN---
-
overhovedet ikke - snarere at SEB har en kunde, der meget gerne vil ud af en stor position, eller vil placere en stor short
-
well, vi overlevede også i dag - måske vi kan kæmpe igen i morgen?
-
hvornår kommer FED udmeldingen?
-
The Fed will announce the outcome of its policy meeting at 2 p.m. ET (1900 GMT), followed by a press conference by Chair Janet Yellen at 2:30 p.m. ET.
-
er det ikke kl 2000 dansk tid?
-
det er korrekt dingle

-
tak - det bliver spædende
-
Ja det bliver årets julegyser. Jeg har selv brugt dagen i dag til at sælge lidt ud af mine
aktiebeholdninger (undtagen Genmab selvfølgelig) da jeg frygter at reaktionen bliver negativ uanset -
det er sgu altid forvirrende at spå om retningen. Det kan vel ligesågodt være en eller anden form for relief-rally bagefter
-
dow ligger jo ligefrem et par % lavere i dag end primo året
-
og sp500 er helt vandret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind